Śliwka Nałęczowska z jesienną kampanią reklamową

Rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa marki czekoladek Śliwka Nałęczowska (Colian), przygotowana przez They.pl, Initiative oraz Kolterman Media Communications.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Śliwka Nałęczowska z jesienną kampanią reklamową

Jesienna kampania Śliwki Nałęczowskiej obejmuje emisję billboardów sponsorskich w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN i kanałach tematycznych oraz w serwisach VOD. Marka będzie wpierana również w digitalu, w tym aktywnościami w kanałach social media. Przewidziano także reklamy prasowe w mediach handlowych oraz działania public relations.

Od początku października, w ramach reklamy zewnętrznej, zaplanowano prezentację plakatów, które zwyciężyły w tegorocznej edycji Design by Śliwka Nałęczowska. Nagrodzone prace pojawią się na ponad 600 citylightach oraz na billboardach w największych polskich miastach. Będą także eksponowane jako część historii konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, wyświetlanej na ekranach umieszczonych w wagonach pociągów i na peronach warszawskiego metra.

Kampania Śliwki Nałęczowskiej będzie realizowana do końca listopada br. Ponadto od października w placówkach handlu tradycyjnego i nowoczesnego będzie trwała jesienna marki i pralin Solidarności. W jej ramach będzie można dostać unikalny kubek z nadrukiem zaprojektowanym przez laureatkę I miejsca konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2018.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/konkurs-design-by-sliwka-naleczowska-po-raz-trzeci ##

Za kreację kampanii outdoorowej i digitalowej odpowiadają laureaci konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2020. Za działania w mediach społecznościowych jest odpowiedzialna agencja They.pl. Media off-line zaplanował oraz zakupił dom mediowy Initiative. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat

Minister kultury dostała pytanie o to, kto wykreślił zakaz prasy samorządowej. "Nie było zgody politycznej"

Minister kultury dostała pytanie o to, kto wykreślił zakaz prasy samorządowej. "Nie było zgody politycznej"

Krystyna Pawłowicz do posłuchania. Jako felietonistka w Radiu Wnet

Krystyna Pawłowicz do posłuchania. Jako felietonistka w Radiu Wnet