RMF FM z największym wzrostem słuchalności o poranku w I półroczu, Jedynka najbardziej w dół

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego pod względem kwadransowego zasięgu słuchania w pierwszym półroczu br. w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) zajęło RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Jedynka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) w okresie od stycznia do czerwca 2018 roku pozycję lidera zajęło RMF FM, którego średni kwadransowy zasięg słuchania względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 1,3 pkt. proc. do 13,2 proc. - wynika z raportu Radio Track Millward Brown, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to zdecydowanie największy wzrost w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET (6,9 proc. udziału; bez zmian).

Podium uzupełnia Jedynka, która zanotowała największy spadek w zestawieniu (w dół o 0,7 pkt. proc. do 4,5 proc. udziału). Nieco mniej straciła plasująca się na szóstej lokacie (po spadku z miejsca czwartego) siostrzana Trójka. Jej zasięg zmalał o 0,6 pkt. proc. do 3,1 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/coraz-blizej-nowego-badania-telewizji-i-radia-kolejny-krok-krrit,7171422703638657a ##

Warto również zwrócić uwagę na duże wzrosty średniego kwadransowego zasięgu dwóch stacji: Eski (3,7 proc. udziału; do góry o 0,5 pkt. proc.) i RMF MAXXX (2 proc.; + 0,5 pkt. proc.).

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS