Słuchalność stacji radiowych w I półroczu 2003 roku

Zyskuje RMF, Zetka, PR 3, Eska i Radia Plus a traci PR 1, Radio Maryja i Agora

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z danych Radio Track SMG/KRC, które dla portalu Wirtualnemedia.pl opracował dział badań i analiz TSMH, w I półroczu 2003 największy wzrost udziału w rynku radiowym w stosunku do analogicznego okresu ub.r. zanotowało RMF FM. Stacja Stanisława Tyczyńskiego zyskała 0,95%. Radio Zet odrobiło część strat z 17,96% do 18,64%. Swoje notowania poprawiła też radiowa "Trójka" oraz Radio Plus, które zyskało ponad 40%. W omawianym okresie najwięcej stracił Program 1 PR aż 1,22%. Sporo straciło też Radio Maryja oraz sieć radiowa Agory.

Zasięg dziennyI-VI'2002I-VI'2003IV'03-VI'03RMF FM24,60%28,46%28,00%Radio ZET20,35%24,20%24,65%PR 116,67%17,96%17,28%PR 35,55%7,03%7,07%AGORA   [26]6,18%6,52%6,48%ZPR [23]5,41%6,46%6,39%Radio Maryja4,23%4,28%3,55%Ad Point [9]1,89%2,17%2,02%Plus  [20]1,49%2,13%2,50%Radio WAWA1,82%1,83%1,85%PR 21,01%1,34%1,35%Multimedia [5]0,92%0,91%0,84%RADIOSTACJA0,62%0,70%0,73%PR Bis0,27%0,42%0,40%

Udział w rynkuI-VI'2002I-VI'2003IV'03-VI'03RMF FM22,63%23,58%23,21%Radio ZET17,96%18,64%19,58%PR 117,29%16,07%15,70%PR 34,86%5,54%5,54%ZPR [23]4,63%4,73%4,71%AGORA   [26]5,17%4,69%4,56%Radio Maryja3,34%2,92%2,44%Ad Point [9]1,80%1,57%1,50%Plus  [20]0,98%1,39%1,65%Radio WAWA1,34%1,33%1,35%PR 20,60%0,75%0,85%Multimedia [5]0,73%0,56%0,51%RADIOSTACJA0,46%0,43%0,49%PR Bis0,13%0,18%0,17%źródło: SMG/KRC Poland, Radio Trackgrupa docelowa: cała populacjagodziny: cały dzieńdni badania: wszystkiemiejsca słuchania: wszystkiewielkość próby: I-VI'02 46973, I-VI'03 46055, IV-VI'03 23088

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały