'Smak cudownych chwil...'

Pod takim hasłem w 17 października ruszyłs najnowsza kampania reklamowa marki "Siódme niebo".

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Swym zasięgiem obejmie największe stacje telewizyjne oraz najpoczytniejsze tytuły prasy kolorowej. Producent - firma Sokpol - planuje też liczne działania promocyjne w punktach sprzedaży.

Reklamy pojawią się w zarówno telewizji publicznej (TVP!, TVP2, TVP3) jak i największych stacji komercyjnych (TVN, POLSAT, TVN7) oraz kanałach tematycznych. 

          @##cmd=file;file='Sokpol przyjaciolka 106x280+3.jpg'##@

- Wykupiliśmy też powierzchnie w 10 najbardziej poczytnych magazynach skierowanych do kobiet. Jednym z istotniejszych elementów kampanii promocyjnej będą działania BTL. W miejscach sprzedaży pojawią się materiały POS, pozwalające na lepszą ekspozycję naszych towarów. Akcje wspierające sprzedaż skierowane będą zarówno do kanału tradycyjnego, jak i nowoczesnego - informuje Tomasz Nabiałczyk, odpowiedzialny za mar-kę "Siódme niebo" w firmie Sokpol.

Zasadniczym celem kampanii reklamowej ma być budowa wizerunku silnej marki w świadomości konsumentów. Jak wyjaśnia Agnieszka Gajek, Główny specjalista ds. marketingu w firmie Sokpol, spoty telewizyjne utrzymane w optymistycznym, lekkim, sielskim, klimacie kreować będą brand "Siódme niebo", jako markę rodzinną, kojarzącą się ze światem pełnym radosnych, szczęśliwych chwil, których często brakuje w życiu codziennym. Stąd pomysł na hasło kampanii - "Smak cu-downych chwil".  - Wszystkie te zabiegi  pomogą produktom "Siódme niebo" umocnić swą pozycję w segmencie "mainstream", a także - w co wierzymy  - wykonać już teraz spory krok w stronę marek premium. - dodaje Tomasz Nabiałczyk

Marka "Siódme niebo" była już szeroko promowana w latach poprzednich. Bardzo dobre rezultaty przyniosła ogólnopolska kampania pt. "Siódme niebo, nie tylko dla świętych..." (jesień 2004 i wio-sna-lato 2005). Wtedy spot przedstawiający zabawną historię z udziałem dwóch aniołów gościł przez kilka miesięcy w największych stacjach telewizyjnych. "Siódme niebo" było też sponsorem m.in. prognozy pogody w TVN oraz seriali "Samo Życie" i "Na Wspólnej". Organizując kampanię, firma Sokpol miała na celu podniesienie świadomości marki oraz odebranie udziałów bezpośred-nich konkurentom. Cele te najwyraźniej się powiodły. Sprzedaż "Siódmego nieba" w ciągu kliku miesięcy wzrosła aż o blisko 50%.

Z licznych działań marketingowych, wspomagających w ostatnim czasie markę, warto wspomnieć też zmianę szaty graficznej oraz formatów opakowań. W połowie 2004 r. sztandarowy brand firmy Sokpol zyskał nowe atrakcyjne kartony, które - zdaniem twórców -  miały podkreślić doskonałą ja-kość produktu oraz wyróżnić go na półce. I sądząc po wynikach sprzedaży, trudno nie zgodzić się z tezą , że zabiegi te przyniosły pożądany efekt.

 KREACJA I STRATEGIA

Agencja: Demo Effective Launching

Team:

Darek Chwierut – Dyrektor Kreatywny/Senior Copywriter

Grzegorz Garyga – Art Director

Dominik Gil – Account Manager

ZAKUP MEDIÓW:

Dom mediowy: Media Group - Krzysztof Pełka, Iza Ochocka

DOM PRODUKCYJNY:

Garaż Miejsce Filmowe

PRODUCENT: SOKPOL SP Z O.O.

Tomasz Nabiałczyk - brand manager - opiekun marki Siódme niebo

Agnieszka Gajek  - Główny Specjalista ds Marketingu  

HASŁO: Smak cudownych chwil

SPOTY: 30 s, 15 s oraz 8 s (sponsoring)

STACJE: TVP1, TVP2, TVN, POLSAT, TVP3. TVN7, CABLE.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style