Snapchat wprowadza dynamiczne reklamy. Ich treść zmieni się wraz z aktualizacją katalogu firmy

Snapchat wprowadza na swojej platformie nowe rozwiązanie dla reklamodawców, które ma automatycznie tworzyć i zmieniać reklamy w zależności od zawartości katalogu konkretnej marki. Dzięki nowej opcji firmy mogą zredukować koszty promocji na platformie, a jednocześnie przekazywać odbiorcom najbardziej aktualne dane na temat swoich produktów.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Nową opcję o nazwie Dynamic Ads Snapchat zapowiedział na swojej stronie internetowej wyjaśniając krótko jak system ma funkcjonować.

Kiedy np. firma wprowadzi do swojego katalogu internetowego nowy produkt platforma Dynamic Ads automatycznie utworzy kilka próbek reklam tego towaru w wertykalnym formacie. Reklamodawca może wybrać konkretną opcję, a system poprowadzi go dalej do momentu opublikowania reklamy na Snapchacie.

Serwis zapowiada, że w wypadku prowadzonych już kampanii nowe rozwiązanie automatycznie wprowadza korekty do treści reklam w zależności od zmian dokonanych w katalogu reklamodawcy.

Snapchat zapewnia, że Dynamic Ads pozwalają z jednej strony na obniżenie u firm kosztów reklamowych, z drugiej zaś ułatwiają dostarczanie potencjalnym klientom najbardziej aktualnych informacji na temat oferty.

Na koniec lipca br. Snapchat miał 83 mln użytkowników w Ameryce Północnej, a 64 mln w Europie. Firma podaje, że z roku na rok średni dzienny przychód na użytkownika wzrósł o 42 proc. w USA i Kanadzie oraz o 42 proc. w Europie.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?