„Śniadaniowa Klasa” z Anną Popek reklamuje margarynę Śniadaniową Klasyczną (wideo)

W telewizji, radiu i kinach trwa kampania reklamowa margaryny Śniadaniowej Klasycznej produkowanej przez Zakłady Tłuszczowe Bielmar. Towarzyszy jej akcja edukacyjna „Śniadaniowa Klasa”, której ambasadorką jest Anna Popek.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii margaryny Śniadaniowej Klasycznej 8-sekundowy billboard sponsorski pod hasłem „Jemy śniadanie, nie przeszkadzać” jest emitowany w TVP 2, w czasie programu „Pytanie na Śniadanie”, w porannym paśmie TVN 24, a także w stacjach radiowych RMF FM, RMF Classic oraz w kinach sieci Helios.

Przygotowaniem spotów oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy Innovations.

Działania reklamowe uzupełnia kampania edukacyjna „Śniadaniowa Klasa”, która promuje zasady prawidłowego odżywiania, ze szczególnym uwzględnieniem śniadania (również drugiego śniadania), jako podstawowego posiłku w ciągu dnia. Akcja jest skierowana przede wszystkim do dzieci w wieku szkolnym i ich rodziców, a jej ambasadorką została dziennikarka Anna Popek. Felietony dotyczące tej kampanii są w każdy czwartek pokazywane w „Pytaniu na Śniadanie”.

Koordynacją „Śniadaniowej Klasy” zajmuje się agencja Planet PR, która prowadzi też działania media relations i w social mediach. Partnerem akcji jest Fundacja Rośnij Zdrowo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?