Kampania pod hasłem „Snickers Weź na drogę!” ma wyjść naprzeciw konsumentom, towarzysząc im na każdym kroku i przypominając, że "głodni nie są sobą", a baton Snickers jest tym, czego potrzebują będąc w ruchu.W trakcie kampanii specjalnie stworzone animacje, przypominające o potrzebie „doładowania baterii” oraz zabrania batona Snickers „na drogę” będą wyświetlane na digital billboardach w całej Polsce m.in. na dworcach kolejowych, w pociągach, w komunikacji miejskiej, na lotniskach czy w galeriach handlowych.
Dodatkowo, w serwisie YouTube oraz w serwisach typu „video na życzenie” emitowany będzie dedykowany kampanii, 15-sekundowy spot, przedstawiający podróż pociągiem do pracy. W żartobliwy sposób pokazana zostaje tam sytuacja, w której głodna bohaterka robi się nerwowa i nie jest w stanie znieść siorbania pasażera obok.

Reklamy marki będzie można również usłyszeć na Spotify oraz zobaczyć na TikToku. Wykorzystane zostanie także narzędzie Teads, targetujące odbiorców. Dodatkowo, przez cały czerwiec prowadzone będą działania w serwisach Meta – na Instagramie oraz Facebooku. Działania będą trwać do końca czerwca br.
Za stworzenie spotu reklamowego odpowiedzialna jest agencja BBDO NY, a za jego adaptację Eg+, które współtworzyło również kreacje graficzne nowej kampanii Snickers wraz z Brandcomm. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom, a działania PR są realizowane przez agencję Garden of Words.











