Spin dla Colgate

We wrześniu rusza kolejna edycja programu edukacyjnego Colgate i Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego pod hasłem Program Totalnej Ochrony Jamy Ustnej

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Spin Communications, jak co roku, przygotowała kampanię PR,  wspierającą i nagłaśniającą założenia programu. 

Program Totalnej Ochrony Jamy Ustnej realizowany jest już po raz szósty. Podobnie jak w latach poprzednich jego celem jest propagowanie szeroko rozumianej profilaktyki stomatologicznej. W ramach programu, przez cały wrzesień, w 3770 gabinetach stomatologicznych w 1075 miejscowości w Polsce organizowane są bezpłatne przeglądy stomatologiczne.

Dodatkowo pacjenci mogą również bezpłatnie przebadać zęby za pomocą kamery wewnątrzustnej w Klinice Zdrowia Jamy Ustnej Colgate. Badanie można przeprowadzić w centrach handlowych w wybranych miastach Polski. Na ciekłokrystalicznym ekranie badany będzie miał możliwość obejrzenia wnętrza jamy ustnej. Na koniec pacjent otrzymuje certyfikat z wynikami badania oraz specjalną tabletkę barwiącą, która pomoże ustalić miejsca, wymagające dokładniejszego czyszczenia.

Spin Communications już po raz trzeci zaangażowany jest w przygotowanie kampanii edukacyjnej Colgate. Agencja istnieje na rynku od 1996 rok. Jest częścią grupy NoS/BBDO Polska. Do grona jej klientów należą takie firmy jak: Colgate-Palmolive Poland, Dr. Oetker, GMAC Bank, Janssen Cilag, PKN Orlen, Provident Polska, Telekomunikacja Polska, Whirlpool Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji