Sprite ogłasza: „Trwa sezon hejterów. Żyj rześko"

Sprite (marka z portfolio Coca-Coli) rusza z polską odsłoną międzynarodowej kampanii poświęconej zjawisku hejtu „I love you hater”. Za działania prowadzone pod hasłem „Trwa sezon hejterów. Żyj rześko" odpowiadają MediaCom, Feel Movie i Big Picture.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Globalna kampania Sprite pod hasłem „Trwa sezon hejterów. Żyj rześko” opiera się na historiach ludzi dotkniętych hejtem i autentycznych komentarzach, z jakimi się spotkali. Dziś, gdy znają swoją wartość i potrafią zdystansować się do ataków, dzielą się swoim doświadczeniem z innymi. Innym dają radę: "hejt rodzi hejt, walcz z nim miłością". Stąd hasło kampanii i motyw tekstu, wstukiwany w odpowiedzi na komentarze hejterów: #iloveyouhater. Stąd też symboliczny motyw przewodni - melodia „All you need is love”.

W kampanii wystąpili polski tancerz latynoamerykański, wytatuowana „rave girl”, mistrzyni olimpijska w pływaniu Rocio Velazquez, surferka Liz Romer ze Szwecji czy zawodniczki damskiej drużyny piłkarskiej CE Sant Gabriel z Barcelony. Wszystkich łączy to, że spotkali się z hejtem ze względu na cechy fizyczne, niestandardowe hobby czy orientację seksualną. Potrafili jednak to przezwyciężyć.

Kampania ma charakter długofalowy i obejmie emisję spotu telewizyjnego, klipy na YouTube, visuale, gify i inne formaty digital dopasowane do Facebooka i Instagrama.

Zaplanowano także szereg działań w punktach sprzedaży, a w dalszej perspektywie także ambient i udział marki w wydarzeniach specjalnych.

Za adaptację kampanii „Trwa sezon hejterów. Żyj rześko” na rynek polski odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom, dom produkcyjny Feel Movie wraz z duetem reżyserskim Łukaszem Jakubowskim i Natalią Gronowską. Za obsługę PR odpowiada Big Picture.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"