„Spróbuj się oprzeć” - wiewiórka reklamuje paluszki Felix (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa paluszków solonych Felix (Intersnack Poland). Akcję przygotowały firmy PZL, Platige Image i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Głównym bohaterem reklam paluszków Felix jest charakterystyczna dla tej marki wiewiórka, która pokazuje, że lubi nie tylko orzeszki. Wiewiórka ma na uszach słuchawki, co nawiązuje do prowadzonej jesienią ub.r. promocji „Ostatni Wygrywa”, która wspierała wprowadzenie do sprzedaży paluszków Felix (więcej o tej akcji).

 

Obecna kampania - zaplanowana do końca lutego - obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat i kanały z oferty Atmediów) oraz internet. Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja PZL, a ich postprodukcją - Platige Image. Media zaplanował dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta