Starcom obronił obsługę mediową marki Isover

Grupa Saint-Gobain rozstrzygając przetarg na mediową obsługę marki Isover postanowiła kontynuować współpracę z domem mediowym Starcom (należy do Publicis Media Poland). Tym samym agencja rozpoczyna dwunasty rok współpracy z tą marką.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom obronił obsługę mediową marki Isover

W zakończonym właśnie przetargu Starcom pokonała trzech konkurentów (nie ujawniono ich nazw). Przetarg dotyczył obsługi w obszarze planowania i zakupu wszystkich mediów dla producenta materiałów izolacyjnych marki Isover.

Starcom zajmie się realizacją mediową szerokozasięgowej kampanii wizerunkowej „Isover - Dom pełen ciepła”, której trzonem jest reklama telewizyjna, wspierana przez działania PR, reklamę w prasie, internecie, mediach społecznościowych oraz outdoor.

Starcom zajmuje się planowaniem i zakupem mediów do kampanii marki Isover od 2006 roku.

W ub.r. w internetowej, wizerunkowej kampanii marki Isover wystąpili jej pracownicy. Trzy lata temu natomiast produkt reklamowała aktorka Ewa Błaszczyk.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego