Stokrotka promuje się jako dobry pracodawca

Stokrotka rozpoczęła nową kampanię employer brandingową pod hasłem "Dobre miejsce". Sieć przybliża w ten sposób swoją ofertę dla pracowników.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Stokrotka promuje się jako dobry pracodawca

"Dobre miejsce" to nowe hasło, które będzie promowało Stokrotkę jako stabilnego i atrakcyjnego pracodawcę. Nowa komunikacja opiera się na trzech filarach: stabilności, możliwości rozwoju i dobrych relacjach. Warto podkreślić, że kierunek dla hasła wskazali sami pracownicy, którzy w zrealizowanych badaniach wymieniali te trzy elementy jako szczególnie ważne dla nich aspekty pracy w Stokrotce.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/automaty-allegro-jak-korzystac-nadawac-odbierac-paczki ##

Stokrotka stawia na employer branding

– W naszej kampanii chcemy pokazać, że rozumiemy potrzeby pracowników i jesteśmy dobrym miejscem do ich realizacji. Dlatego w czasie przygotowań do nowych działań employer brandingowych przeprowadziliśmy badania i wywiady, które miały na celu określenie oczekiwań pracowników w poszczególnych obszarach funkcjonowania Stokrotki. Opierając się w naszej kampanii na prawdziwych historiach, jesteśmy autentyczni, a także pokazujemy Stokrotkę oczami pracowników – jako miejsce, które oferuje stabilność i możliwość rozwoju – informuje Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

W kampanii "Stokrotka to dobre miejsce" wzięli udział pracownicy sklepów, magazynów i centrali Stokrotki. Nowe materiały employer brandingowe będą wykorzystywane w działaniach rekrutacyjnych m.in. w kampaniach w social mediach i serwisach rekrutacyjnych oraz w komunikacji wewnętrznej.

Stokrotka ma w Polsce ponad 800 sklepów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"