'Strefa Dzieci'

Pod taką nazwą rozpoczął funkcjonowanie nowy dział agencji Twenty Four Seven PR

masz
masz
Udostępnij artykuł:

 Agencja Twenty Four Seven PR wyodrębniła w swoich strukturach nowy dział – „Strefę Dzieci”, który zajmuje się projektami skierowanymi do dzieci w wieku 2-10 lat. Oferuje takie usługi jak organizacja imprez, akcje społeczne czy edukacyjne oraz asystowanie przy wyjazdach firmowych typu incentive (opieka nad dziećmi, organizowanie im czasu).  Agencja Twenty Four Seven PR wyodrębniła w swoich strukturach nowy dział - "Strefę Dzieci", który zajmuje się projektami skierowanymi do dzieci w wieku 2-10 lat. Oferuje takie usługi jak organizacja imprez, akcje społeczne czy edukacyjne oraz asystowanie przy wyjazdach firmowych typu incentive (opieka nad dziećmi, organizowanie im czasu).

- "Strefa Dzieci" powstała w odpowiedzi na tzw. oczekiwania rynku - mówi Dorota Zmarzlak, partner w Twenty Four Seven PR. - W trakcie naszej pracy, organizując wiele imprez dla i z udziałem dzieci nie znajdowaliśmy podwykonawców odpowiadających naszym standardom. Postanowiliśmy więc robić to sami.

Pierwszym autorskim projektem Strefy Dzieci są "Czułe Czytanki" - seria spotkań literacko-plastycznych dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz klas 1-3. Poprzez sobotnie spotkania dla najmłodszych organizatorzy chcą wyrabiać w dzieciach nawyk czytania oraz zapewnić dobrą rozrywkę. -  Nie da się ukryć, że posiadanie przez nas małych dzieci miało pewien wpływ na stworzenie tego programu - dodaje Dorota Zmarzlak.

Niektóre z dotychczasowych projektów zrealizowane przez "Strefę Dzieci" to organizacja zlotu rodziców dla portalu http://www.maluchy.pl/ czy przeprowadzona dla McDonald's Polska akcja ekologiczna pod nazwą McZielona Liga.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style