Strona internetowa dla festiwalu Open`er

Serwis składa się z dwóch części: informacyjnej i interaktywnej

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

argonauts, interaktywna agencja reklamowa, przygotowała nową podstronę dla Grupy Handlowej Sp. z o.o., która dostępna jest pod adresem www.HeinekenMusic.pl/opener. Strona w całości poświęcona jest Festiwalowi Open'er, który odbędzie się w Gdyni w dniach 2-3 lipca.

Serwis składa się z dwóch części: informacyjnej i interaktywnej. W części informacyjnej można znaleźć ciekawostki o artystach, wywiady z gwiazdami oraz fragmenty utworów muzycznych. Tu także znajdują się praktyczne wskazówki: jak dojechać na festiwal, gdzie kupić bilety itd.

Interaktywna część serwisu to konkursy i forum dyskusyjne. Pierwszy konkurs dotyczący festiwalu Open'er rozpoczął się 14 czerwca i będzie polegać na skompletowaniu hasła. Taka formuła ma zachęcić do częstego odwiedzania strony i poszukiwania nowości. Głównymi nagrodami w pierwszym konkursie jest 50 podwójnych zaproszeń na wszystkie koncerty w ramach festiwalu Open'er. Planowane są kolejne konkursy, w których do wygrania będą płyty CD, plakaty z autografami i inne nagrody.

Po raz pierwszy w serwisie Heineken Music uruchomiono forum dyskusyjne. Na pytania internautów odpowiada dziennikarka muzyczna Ola Szaczkus, która jest również autorką artykułów zamieszczonych na stronie.

Podstrona Festiwalu Open'er została uruchomiona 14 czerwca. Od 17 maja trwa kampania banerowa informująca o koncercie i konkursach związanych z koncertami Open'er; w ciągu najbliższych dni planowana jest zmiana kreacji banerów.

Kampania została przygotowana zespół marketingu Heinekena oraz Martę Skowrońską (account manager) i Artura Plutę (art director) z argonauts.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style