"Emocje. Bardziej" hasłem nowej kampanii STS. Sokół ambasadorem marki

Firma STS ruszyła z kampanią wizerunkową, która inauguruje start nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Emocje. Bardziej”. W akcji firma pokazuje, że jest marką, dzięki której kibice mogą przeżywać sportowe emocje intensywniej, bardziej, na własnych zasadach. Ambasadorem STS został raper Sokół.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
"Emocje. Bardziej" hasłem nowej kampanii STS. Sokół ambasadorem marki

Hasło kampanii STS “Pokaż swoje bardziej”, eksponuje zaangażowanie marki w dostarczanie graczom unikalnych i emocjonujących przeżyć. Podkreśla również, że zarówno w życiu, jak i w sporcie ważne jest stawianie na siebie - podano w komunikacie. 

– Nowa platforma komunikacyjna STS to mocny krok w stronę odświeżenia wizerunku marki, który odpowiada na potrzeby klientów i skutecznie wyróżnia brand na tle rosnącej konkurencji. W świecie, gdzie bukmacherka często sprowadza się do pokazywania oferty i standardowych sportowych emocji, my idziemy dalej. Tworzymy, przestrzeń dla prawdziwych pasjonatów – ludzi, którzy sportem żyją na co dzień, niezależnie od tego, czy oglądają mecze, analizują statystyki czy sami rywalizują. Nasza komunikacja skraca dystans między marką a graczami, bo STS to nie tylko szeroka oferta i innowacyjne rozwiązania, ale przede wszystkim autentyczne emocje, społeczność i realne doświadczenia naszych użytkowników –mówi Dawid Pożoga, chief marketing officer STS.

Kluczowym elementem nowej platformy komunikacyjnej STS jest nawiązanie współpracy z ambasadorem – raperem Sokołem, czyli Wojtkiem Sosnowskim. 

Wojtek Sokół to postać, która idealnie odzwierciedla nie tylko wartości naszej marki, ale także doskonale obrazuje główne przesłanie kampanii. To postać bardzo autentyczna, z silnym charakterem, który żyje na własnych zasadach, stawiając przy tym na siebie i własne wybory. Wspólnie z nim, właśnie poprzez tę autentyczność, budujemy przestrzeń do przeżywania prawdziwych i głębokich emocji. Bardzo cieszy nas fakt, że przy tworzeniu spotu tak ściśle współpracowaliśmy z artystami, czego najlepszym przykładem jest sam Sokół, który wymiernie włączył się m.in. w tworzenie skryptu naszej najnowszej produkcji – mówi Mateusz Pszonka.

– W pierwszym odcinku nowej kampanii, w ścisłej współpracy z artystą zaprezentowaliśmy co znaczy żyć bardziej dla Sokoła, jednocześnie aktywnie zachęcając naszych klientów, do podzielenia się własnymi doświadczeniami i włączając w to ciekawych influencerów lifestylowo-sportowych – tłumaczy Mateusz Pszonka, head of content STS.

Kampania „Pokaż Swoje Bardziej” będzie obecna na największych portalach internetowych, w telewizji, na platformach VoD, Spotify, a także w mediach społecznościowych i na YouTube.  W ramach kampanii powstały spoty o różnej długości – 5, 6, 15 oraz 30 sekund. 

Komunikacja obejmuje również stadiony piłkarskie drużyn sponsorowanych przez markę na czele z meczami reprezentacji Polski. Będzie także widoczna w lokalach stacjonarnych STS.

Autorami scenariusza spotu reklamowego są Mateusz Pszonka, Kamil Gajewski (art director STS) oraz sam Wojciech Sosnowski (Sokół). Reżyserami zaś Michał Więckowski i Mateusz Erdman. Produkcją zajęło się renomowane studio Dynamo Film, a postprodukcją studio Dynamo Post.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]