„Świat bez końca” ogląda 2,3 mln widzów. TVP1 liderem rynku

Amerykański serial „Świat bez końca” na antenie TVP1 ogląda średnio 2,25 mln widzów. Produkcja jest liderem rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów, ale w grupie komercyjnej przegrywa z konkurencją.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Świat bez końca” ogląda 2,3 mln widzów. TVP1 liderem rynku
Shutterstock.com

Serial „Świat bez końca” na antenie TVP1 oglądać można w piątki o godz. 20.25, począwszy od 3 stycznia br. Z danych Nielsen Audience Meassurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że po pierwszych czterech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 2,25 mln osób, co przełożyło się na 13,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 10,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się drugi odcinek produkcji. Obejrzało go 2,42 mln widzów.

TVP1 w czasie emisji serialu wygrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmuje Polsat, emitujący w tym czasie filmy fabularne, co przekłada się na 12,40 proc. udziału. Trzecia jest TVP2 (końcówka „Barw szczęścia” i „Rodzinka.pl”; 12,30 proc.), a czwarty - TVN (filmy fabularne; 10,66 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka jest dopiero czwarta. Liderem jest Polsat, a dalej plasują się: TVN oraz Dwójka.

„Świat bez końca” to adaptacja bestsellerowej powieści Kena Folleta. Akcja kontynuacji najsłynniejszej książki tego pisarza - „Filarów Ziemi” - zaczyna się 200 lat później, w roku 1327. Na tle barwnej panoramy średniowiecza toczy się epicka opowieść o walce o władzę, pieniądze i wpływy, tajemnicach i zbrodniach oraz nauce.

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej