Świąteczna ciężarówka Coca-Cola odwiedzi pięć polskich miast

W tym roku Coca-Cola ponownie zaplanowała trasę świątecznej, czerwonej ciężarówki. Tym razem odwiedzi Słupsk (02.12), Gniezno (09.12), Lublin (16.12), Warszawę (22.12) oraz piąte miasto wybrane przez samych konsumentów w ramach głosowania w aplikacji marki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Świąteczna ciężarówka Coca-Cola odwiedzi pięć polskich miast

Od prawie trzech dekad, ciężarówka Coca-Cola jest symbolem świątecznego sezonu na całym świecie.  Kontynuując tę tradycję, w pięciu polskich miastach, które odwiedzi w tym roku, zostaną utworzone specjalne strefy umożliwiające celebrowanie tego wyjątkowego czasu we wspólnym gronie. Ponadto, odwiedzający będą mieli możliwość zapoznania się z działaniami podejmowanymi przez system firm Coca-Cola na rzecz zrównoważonego rozwoju.

– Świąteczna trasa ciężarówki to już kultowy element przedświątecznego kalendarza, a tym samym wspólnego radowania się w oczekiwaniu na święta. W tym roku mamy nadzieję ponownie przywołać prawdziwą magię przypominając, że nawet najmniejsze akty dobroci mogą rozgrzać serca i zjednoczyć ludzi – podkreśla Weronika Lipińska, senior brand manager w Coca-Cola.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/coca-cola-reklama-swiateczna-zyczliwosc-swiat-potrzebuje-wiecej-mikolajow ##

Głosowanie na miasto, które odwiedzi ciężarówka Coca-Cola

Aby zagłosować na ostatnią miejscowość, w której pojawi się ciężarówka, wystarczy mieć pobraną aplikację Coca-Cola na urządzeniu mobilnym. Zwycięży miasto, które od 15.11.2023 r. do 5.12.2023 r. do godz. 23:59, uzbiera najwięcej głosów. Wpływ na wynik może mieć każdy, pod warunkiem ukończenia 13 roku życia. Jeden użytkownik może oddać maksymalnie 5 głosów.

grafika

Miasto, do którego może zawitać ciężarówka Coca-Cola to: Bytom, Chorzów, Leszno, Elbląg, Białystok i Bochnia. Wyniki zostaną ogłoszone 6 grudnia na oficjalnym profilu na Facebooku Coca-Cola oraz w aplikacji Coca-Cola w sekcji „News”.

W tym roku Coca-Cola nie tylko zapewni doświadczenia związane ze wspólnym odliczaniem czasu do świąt, ale także obudzi w swoich odbiorcach wewnętrznych Świętych Mikołajów. Ta postać jest dla marki wyjątkowo ważna, ponieważ jej ikoniczny wizerunek został wykreowany właśnie przez Coca-Cola. Utożsamia ona wszystko, co jest zgodne z wartościami firmy – życzliwość, hojność i dobrą wolę.

Dodatkowo, Coca-Cola przygotowała  aktywacje konsumencką, w ramach której można wygrać wycieczkę do Wioski Świętego Mikołaja w Rovaniemi w oraz świąteczne gadżety. Aby wziąć udział w loterii należy ukończyć 13 lat oraz kupić produkt Coca-Cola lub Coca-Cola Zero Cukru, a następnie wpisać kod spod nakrętki w aplikacji. Akcja ruszyła 6 listopada i będzie trwać do 21 grudnia.

W tym roku Coca-Cola przygotowała także nową odsłonę świątecznego spotu, którego bohaterem jest „wewnętrzny” Miko­ła­j – duch życzliwości, hojności i dobrej woli, obecny w każdym z nas.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"