Świąteczna ciężarówka Coca-Coli z konkurencją od Lidla

Kultowa już i znana od lat świąteczna, czerwona ciężarówka Coca-Coli będzie mieć w tym roku łudząco do niej podobnego konkurenta. Na ulice kilku miast w Wielkiej Brytanii już w tym tygodniu wyjedzie czerwony Lidl Christmas Freeway Cola Truck.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Świąteczna ciężarówka Coca-Coli z konkurencją od Lidla

Lidl zaprezentował własną dużą czerwoną ciężarówkę świąteczną, przekształcając swoją colę Freeway w 15-tonowego, 20-metrowego “króla dróg”. Ciężarówka zatrzyma się w dziewięciu miastach, w tym Hull, Wrexham i Dundee, a na każdym z przystanków spełni świąteczne życzenia, rozdając ponad 2000 paczek z prezentami, rozpływające się w ustach próbki jedzenia i da szansę na wygranie świątecznych zakupów spożywczych. 

Lidlowy świąteczny samochód dostawczy z colą wyruszy po raz pierwszy w trasę po Wielkiej Brytanii w okresie od 14 listopada do 1 grudnia. 

Lidl spełni każde życzenie

Nawiązując do swojej nowej reklamy świątecznej, wyreżyserowanej przez Toma Hoopera i skupiającej się na mocy spełniania życzeń - Lidl spełni życzenia fanów w prawdziwym świecie. Po przybyciu na przystanek wycieczki goście mogą przesłać życzenie, które uczyniłoby Boże Narodzenie naprawdę magicznym dla nich i ich rodziny - cokolwiek by to nie było. Lidl obiecuje, że je spełni. 

Aby uczcić fakt, że Lidl po raz pierwszy w historii wprowadził na rynek swój własny napój gazowany typu cola, detalista stworzył nową reklamę świąteczną z Nickiem w roli głównej , który ożywia ciężarówkę Freeway, wyruszającą na autostradę, aby “rozprzestrzeniać świąteczną magię”. W spocie Nick pokazuje, jak wybiera się na wycieczkę i opowiada, jak czerwoną ciężarówką wprowadzi do każdego miasta świąteczny nastrój i magię świąt.

- Odwdzięczanie się społecznościom, którym służymy, jest dla nas naprawdę ważne, a nasza ekscytująca nowa ciężarówka Freeway pozwala nam w tym roku dotrzeć do ich serca. Objeżdżając dziewięć przystanków w całym kraju, będziemy używać naszej gigantycznej ciężarówki do rozdawania paczek z prezentami, rozdawania świątecznych zakupów spożywczych i spełniania życzeń, które spełnią marzenia. Wypatrujcie ciężarówki Freeway podczas jej trasy i co najważniejsze, dołączcie do zabawy - powiedziała Joanna Gomer, dyrektor ds. marketingu w Lidl GB.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta