„Święta cieszą tylko w rodzinie” w kampanii SOS Wioski Dziecięce

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczyna kampanię „Święta cieszą tylko w rodzinie” na rzecz dzieci pozbawionych opieki rodzicielskiej. Przy realizacji akcji organizacja współpracuje z firmami Huawei i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii „Święta cieszą tylko w rodzinie” jest zapewnienie rodzinnego Bożego Narodzenia dzieciom pozbawionym opieki rodzicielskiej. W ramach akcji zbierane są fundusze, które w całości zostaną przeznaczone dla podopiecznych stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

Kampania obejmuje layouty publikowane w prasie, internecie i na outdoorze. Ich kreacją SOS Wioski Dziecięce zajęły się we własnym zakresie, natomiast za pozyskanie mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

grafika

W ramach kampanii we współpracy z Huawei uruchomiono na Facebooku aplikację świąteczną. Użytkownicy mogą w niej za pomocą wirtualnego aparatu przygotować świąteczne kartki z życzeniami i wysłać je znajomym. Za każdą taką pocztówkę Huawei przekaże złotówkę na świąteczne prezenty dla dzieci ze Stowarzyszenia SOS Wiosek Dziecięcych, natomiast autorzy najlepszych kartek, wybranych przez komisję konkursową, otrzymają smartfony Huawei.

grafika

Cała akcja potrwa do Bożego Narodzenia. Patronat nad nią objęły radiowa Jedynka i TVP Info.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję