Szef biznesu po 12 latach odchodzi z YouTube'a

Na początku 2023 roku z YouTube'a odejdzie Robert Kyncl, chief business officer. Z serwisem był związany 12 lat.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

"Po 12 niesamowitych latach postanowiłam wkrótce przejść do kolejnego wyzwania. Praca u boku twórców, artystów, mediów i firm muzycznych, aby przekształcić media, była przywilejem" - przekazał Robert Kyncl na Twitterze. Menadżer nie zdradza na razie swoich dalszych planów zawodowych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/youtube-podcasty ##

Kyncl odchodzi "by rozpocząć kolejny rozdział w swojej karierze", napisała w notce do pracowników CEO YouTube'a Susan Wojcicki.

Już 3 października obowiązki Kyncla przejmie Mary Ellen Coe, obecna president of global customer solutions w Google, do którego należy YouTube.

Przed dołączeniem do YouTube w 2010 roku, Kyncl pracował siedem lat jako wiceprezes ds. treści w Netfliksie, gdzie nadzorował współprace w zakresie przygotowania nowych tytułów dla giganta streamingu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/youtube-shorts-jak-publikowac-filmy ##

To Kyncl w styczniu ogłosił znaczne ograniczenie własnych produkcji platformy YouTube Originalns. YouTube będzie finansować tylko programy, które są częścią Black Voices i YouTube Kids Funds. Serwis ma dokończyć zakontraktowane już programy i serie YouTube Orginals, ale nowe już nie powstaną.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK