Konsultanci T-Mobile obsługują klientów na WhatsAppie

Sieć T-Mobile Polska wprowadziła nowy kanał obsługi abonentów - w aplikacji WhatsApp. Konsultanci sieci odpowiadają ta drogą na pytania klientów.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

To czwarty interaktywny kanał kontaktu z operatorem: można się już kontaktować poprzez aplikację „Mój T‑Mobile”, czat online i Messengera. Operator wspiera użytkowników również na platformach społecznościowych (Facebook, Youtube, Instagram i LinkedIn).

Pula poszerzyła się o kolejny kanał: aplikację WhatsApp. Aby skorzystać z możliwości obsługi za pośrednictwem tego kanału, wystarczy zainstalować aplikację na smartfonie i dodać do książki adresowej numer +48 22 307 30 33. Po wysłaniu wiadomości tekstowej, z abonentem zaczyna rozmawiać konsultant sieci.

 

Wiadomości na WhatsAppie są zabezpieczone pełnym szyfrowaniem. Mimo to w aplikacji będzie można załatwiać tylko sprawy, które nie wymagają weryfikacji konta klienta. Za pomocą WhatsAppa i Messengera konsultanci odpowiadają na zapytania związane z ofertą, dostępnym sprzętem i z zapisami regulaminu świadczenia usług.

Jak podaje operator, w obliczu pandemii klienci coraz częściej kontaktują się z nim za pośrednictwem elektronicznych kanałów, co pozwala zachować płynność procesów obsługowych. W marcu br. z aplikacji „Mój T-Mobile” przynajmniej raz skorzystało ponad 44 proc. klientów indywidualnych.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?