T-Mobile zastępuje GTS Poland

Od 15 stycznia br. wszystkie usługi i produkty dostępne do tej pory pod marką GTS będą oferowane pod międzynarodową marką Grupy Deutsche Telekom. To kolejny etap integracji spółek T-Mobile Polska i GTS Poland, który rozpoczął się w czerwcu 2014 r.

km
km
Udostępnij artykuł:

Na początku czerwca ub.r. GTS Central Europe formalnie dołączył do Grupy Deutsche Telekom, w związku z czym spółki GTS Poland i T-Mobile Polska rozpoczęły proces integracji. Jego kolejny krok to oferowanie od 15 stycznia 2015 r. usług stacjonarnych i mobilnych pod jedną marką T-Mobile Grupy Deutsche Telekom.

Z punktu widzenia klientów GTS Poland wprowadzenie nowej marki ma być całkowicie nieodczuwalne, a zmiany zostaną wprowadzone bez konieczności podejmowania przez nich jakichkolwiek działań. Rebranding nie oznacza formalno-prawnej integracji spółek, dlatego zasady współpracy z GTS Poland pozostają bez zmian, a klienci spółki będą mogli kontynuować swoje dotychczasowe umowy i jednocześnie korzystać z nowych promocji oferowanych przez T-Mobile Polska.

Ponadto 15 stycznia br. materiały marketingowe GTS Poland, w tym strona internetowa, zostaną dostosowane do standardów obowiązujących w Grupie Deutsche Telekom. Do domeny T-Mobile zostaną przeniesione firmowe adresy e-mail i internetowe aplikacje, z których korzystają klienci. Dotychczasowe adresy mają jeszcze obowiązywać równolegle przez pewien czas.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]