„Taniec z gwiazdami” wróci do Polsatu jesienią. Zatańczy Sławek Uniatowski

Jesienią br. Polsat pokaże czwartą edycję show „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami”. Trwają poszukiwania uczestników, którzy wezmą udział w tanecznej rywalizacji. Stacja ujawniła już, że na parkiecie pojawi się wokalista Sławek Uniatowski.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

W miniony piątek Telewizja Polsat wyemitowała finałowy odcinek trzeciej serii tanecznego show, którą wygrali aktor Krzysztof Wieszczek i Agnieszka Kaczorowska. W trakcie jego trwania prowadzący program przedstawił pierwszego uczestnika kolejnej edycji „Tańca z gwiazdami”. Będzie to wokalista Sławek Uniatowski, który śpiewał tego wieczoru dla uczestników. Poza nim w programie wystąpi 11 gwiazd, których nazwiska nie są jeszcze znane.

Z danych Nielsen Audience Measurement  wynika, że pokazywana w piątki o 20.00 trzecia edycja „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami” w okresie od 6 marca do 17 kwietnia br. gromadziła średnio 3,31 mln widzów, co przełożyło się na 21,26 proc. udziału (więcej na ten temat).

„Taniec z Gwiazdami” w latach 2005-2011 był nadawany w TVN (stacja pokazała 13. edycji). Program oparty jest na brytyjskim formacie BBC „Stricly Come Dancing”. Show dla Polsatu produkuje Rochstar.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ipla-udostepni-kolejne-seriale-przed-emisja-w-telewizji ##

Przypomnijmy, że jesienią Telewizja Polsat zamierza pokazać m.in. czwartą edycję programu „Twoja twarz brzmi znajomo”, piątą serię „Top Chefa” oraz czwartą odsłonę „Hell’s Kitchen - Piekielnej kuchni”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska