Tatra wspiera loterię kampanią reklamową

Od marca ruszyła kampania wspierająca tegoroczną loterię promocyjną marki Tatra (Grupa Żywiec). Przygotowały ją Heart&Brain, Opus Film, Golden Submarine, Global Shopper Marketing, Starcom. Organizatorem loterii jest agencja G3.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Loteria promocyjna Tatry ruszyła 1 lutego i potrwa do 31 sierpnia br. Do wygrania oprócz piwa Tatra JP są nowoczesne telewizory marki LG z technologią 4K UHD, wielkości 55 cali i aplikacjami smart TV.

- Z przeprowadzonych badań wiemy, że loteria Tatry ma jeden z najwyższych na rynku poziomów zainteresowania ze strony konsumentów, dlatego staraliśmy się, aby oferowane w tym roku nagrody były dla konsumenta jeszcze bardziej atrakcyjnie niż dotychczas - mówi Julia Czyżykowska, kierownik marki Tatra.

Oprócz kampanii telewizyjnej (emitowanej w kanałach ogólnopolskich i tematycznych) promocję wspierają działania w Internecie oraz w punktach sprzedaży.

Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada Heart&Brain, spot wyprodukował Opus Film. Działania digital i media społecznościowe marki prowadzi agencja Golden Submarine. Projekty opakowań przygotowała Agencja Global Shopper Marketing, która jest odpowiedzialna również za działania BTL. Kampanie dla marki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Organizatorem loterii jest agencja G3.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"