12 ofert w przetargu na obsługę reklamową Tauronu

W odpowiedzi na przetarg spółki Tauron Sprzedaż na kompleksową obsługę kreatywną wpłynęło 12 ofert. Wśród agencji, które walczą o 6,5 mln zł budżetu są m.in. agencja S4, Czart i Focus Nation.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęty w pierwszej połowie września br. dotyczy zawarcia umowy ramowej na kompleksową obsługę kreatywną w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych oraz innych działań marketingowych. Tauron planuje w nim wybrać kilka agencji, jednak nie więcej niż cztery.

Oferty w nim złożyło 12 agencji: Digital Brothers (z ceną 1,2 mln zł), Space of Ad (741,7 tys. zł), Creativeharder (305,4 tys. zł), Bringmore Advertising (933,6 tys. zł), Tarraya (609 tys. zł), agencja reklamowa Art Group (707,4 tys. zł), agencja S4 (1,08 mln zł), Promoagency (828,8 tys. zł), Media Maker ( 950,4 tys. zł), agencja reklamowa Czart (961,6 tys. zł), Focus Nation (3,5 mln zł), Insignia (740,5 tys. zł). 

Wybrane w przetargu agencję będą odpowiadać m.in. za opracowywanie koncepcji kreatywnych dla kampanii reklamowych, przygotowywanie projektów akcji ambientowych, konkursów, loterii, akcji dodatkowych wspierających kampanie reklamowe lub innych działań marketingowych skierowanych do klientów, opracowywanie koncepcji kreatywnych dla grup produktów, przygotowanie koncepcji kreatywnej dla nowego produktu do kanałów własnych.

Zajmą się też przygotowywaniem projektów programów lojalnościowych, kompleksowym przygotowywaniem materiałów marketingowych w tym tekstów, grafik oraz produkcji dźwiękowych czy wideo wynikających z koncepcji kreatywnej / projektu akcji / projektu programu. 

Umowa ze zwycięskimi agencjami zostanie zawarta na 2 lata. Budżet wynosi 6,5 mln zł. 

Obecnie obsługą kreatywną Tauronu zajmują się agencje Czart, Twożywo, S4 i Space of Ad wybrane w przetargu pod koniec 2021 roku. Spółka w ostatnim czasie rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową jej kampanii - do współpracy wybrała Starcom i UM. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny