„Tego mi trzeba” w promocji Gorących Kubków Knorr

Pod hasłem „Tego mi trzeba” ruszyła promocja dań błyskawicznych Gorący Kubek Knorr (Unilever Polska). Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały i realizują firmy IQ Marketing (Poland), Mosqi.to i PHD Media Direction.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach rozpoczętej właśnie promocji Gorących Kubków Knorr należy kupić ich 5 opakowań i zachować potwierdzający to paragon. Następnie trzeba wybrać SMS-owo najbardziej smakowity z trzech zaproponowanych komentarzy lub zarejestrować się na stronie tegomitrzeba.pl. Wśród zgłoszeń codziennie losowanych jest 10 miejskich toreb, a co tydzień - 5 tys. zł.

Loterię - trwającą od 1 lutego, a zaplanowaną do 13 marca - wspierają działania reklamowe w telewizji, radiu, internecie i punktach sprzedaży. Kreację tej kampanii przygotowała agencja IQ Marketing (Poland), reklamami internetowymi zajęła się agencja Mosqi.to, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe