Telewizja WP w najnowszej strategii stawia na synergię telewizji linearnej oraz wideo online. Teraz dołączyła do oferty Cyfrowego Polsatu. - To dla nas ważny krok w budowaniu zasięgu. Ostatnie wyniki oglądalności pokazują, że oferta stacji jest coraz lepiej dopasowana do potrzeb widzów. Intensywnie pracujemy nad ramówką na 2020 rok, przygotowujemy kolejne ciekawe propozycje i nowości - komentuje Jagna Wiszniewska, dyrektor zarządzająca Telewizji WP.

To kolejny element współpracy Wirtualnej Polski z Polsatem. Z początkiem przyszłego roku Polsat Media przejmie od TVN Media sprzedaż oferty reklamowej Telewizji WP.
Stacja pokazuje autorskie programy publicystyczne, w tym „Tłit” i „Money. To się liczy”, programy rozrywkowe oraz dokumenty i cykle o remontowaniu i urządzaniu wnętrz. Od kwietnia 2019 Telewizja WP emituje najsłynniejsze show motoryzacyjne na świecie, czyli „Top Gear”, a od października także „Kuchenne rewolucje Gordona Ramsaya”. Telewizja WP dostępna jest naziemnie na ósmym multipleksie (MUX8), na platformach CANAL+ (kanał: 73) i Cyfrowy Polsat (kanał 104), w niektórych sieciach kablowych, m.in. UPC (kanał 116/158), Vectra (128), Multimedia (38), Netia (30), Inea (28), Toya (25) oraz w usłudze WP Pilot.












