Time Inc ze spadkiem wpływów i 112 mln dol. straty

W trzecim kwartale br. koncern wydawniczy Time Inc zanotował spadające przychody i wpływy reklamowe w drukowanych magazynach. Znaczący wzrost wpływów z reklam w segmencie cyfrowym nie uratował sytuacji, co rozczarowało analityków i inwestorów.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

W opublikowanym w czwartek raporcie finansowym za trzecim kwartał br. Time Inc, wydawca takich tytułów jak „People”, „Sports Illustrated” i „Fortune” ujawnił spadek przychodów o 3 proc. rok do roku, co oznacza kwotę 750 mln dol. zamiast 770,6 mln dol. prognozowanych przez analityków Thomson Reuters I/B/E/S.

W raportowanym okresie przychody z reklam w drukowanych wydaniach spadły o 10 proc. osiągając poziom 288 mln dol., o 14,6 proc. mniejsze były też wpływy pochodzące ze sprzedaży drukowanych wersji magazynów. Koncern zanotował także stratę w wysokości 112 mln dol.

Nieco lepiej wyglądała sytuacja w segmencie cyfrowym, gdzie przychody reklamowe wzrosły rok do roku o 63,3 proc. i zamknęły się kwotą 129 mln dol. Ten wzrost nie był jednak w stanie zrekompensować trudnej sytuacji w pozostałych segmentach. W związku z tym Time Inc przewiduje, że roczny bilans finansowy zostanie zamknięty ze spadkiem na poziomie 1 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?