"To mleko to nie jest jakieś mleko" - przekonuje Piątnica

OSM Piątnica rozpoczęła kampanię, w której promuje świeże mleko. W kampanii podkreśla jego walory hasłem "Jak mleko to z Piątnicy, no bo skąd!".

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"To mleko to nie jest jakieś mleko" - przekonuje Piątnica

„To mleko, to nie jest jakieś mleko” – to hasło towarzyszące nowej kampanii  OSM Piątnica promującej mleko z Piątnicy w charakterystycznej butelce z rączką. Celem kampanii jest podkreślenie walorów mleka z Piątnicy – świeżości i tradycyjnego smaku.

Piątnica w ramach promocji swoich produktów prowadzi długofalową strategię komunikacyjną pod hasłem: „Z Piątnicy, no bo skąd”. Nawiązuje ona do tego, co ma wyróżniać markę i jej produkty: naturalność, autentyczność, tradycyjne receptury i lokalne pochodzenie składników.

W trosce o wysoką  jakość mleka, OSM Piątnica wdrożyła kompleksowy program poprawy jakości surowca. W ofercie dostępne są cztery mleka w charakterystycznej butelce z rączką: 2,0%, 3,2%, bez laktozy oraz bio. W marcu OSM Piątnica wprowadziła do swojej oferty nowość – specjalistyczne Mleko do kawy w butelce z rączką o pojemności 0,5 l.

 

W emitowanych w ramach kampanii spotach reklamowych podkreślone są wyjątkowe cechy piątnickiego mleka: smak i świeżość. Spoty reklamowe promujące Mleko z Piątnicy pojawią się w telewizji oraz na VOD. Działania promocyjne prowadzone będą także w aplikacjach gazetkowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej