Tomasz Dziemidowicz: z Focus Media Group do własnej agencji xcommunica

Działalność rozpoczyna agencja komunikacji marketingowej xcommunica. Firmą kieruje Tomasz Dziemidowicz, wcześniej szef kreacji w Focus Media Group.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Rozpoczynająca właśnie działalność agencja xcommunica zajmuje się opracowywaniem strategii komunikacji marketingowej w różnym zakresie - ATL, BTL, interactive, branding, marketing wirusowy i public relations. Firma proponuje klientem analizę ich sytuacji marketingowej, przedstawienie kompleksowych narzędzi i realizację określonych działań. xcommunica pracuje już dla takich firm jak Audioteka.pl, Acxiom Polska, Ruch i Shell Polska.

Właścicielem agencji oraz koordynatorem jej działań strategicznych i kreatywnych jest Tomasz Dziemidowicz, który przez ostatnie cztery lata pracował w Focus Media Group jako creative group head, a wcześniej był związany z agencją Isens (funkcjonującą obecnie jako GoldenSubmarine. - W pierwszym półroczu działalności planujemy ok. 5-10 stałych pracowników, natomiast obecnie działamy głównie na zasadzie współpracy z zewnętrznymi teamamii strategicznymi i kreatywnymi oraz partnerami odpowiedzialnymi za realizację poszczególnych projektów - opisuje Dziemidowicz. - Przez pierwszy kwartał chcemy dopracować organizację i skoncentrować się na bieżących projektach, a następnie zamierzamy pozyskiwać kolejnych klientów - zapowiada.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]