Tomasz Karolak w kampanii Hyundaia (wideo)

Tomasz Karolak jest twarzą kampanii reklamującej ofertę Hyundaia z rocznika 2010. Akcję przygotowały firmt Bimers, MPG, Media Contacts, Instytut Rozwoju Reklamy i Pro-Creation.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Hyundai Motor Poland reklamuje ofertę aut tej firmy z rocznika 2010. Występujący w reklamach Tomasz Karolak zaprasza odbiorców na jazdy testowe do salonów dealerskich Hyundaia. Aktor zachęca również do udziału w konkursie, w którym można wygrać Hyundaia Genesis Coupe. Wystarczy odbyć jazdę testową dowolnym samochodem tej firmy i odpowiedzieć na jedno pytanie.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, prasę, internet oraz outdoor. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Bimers, media zaplanowały należące do grupy Havas domy mediowe MPG i Media Contacts, a przy realizacji projektu pracowały także agencje Instytut Rozwoju Reklamy i Pro-Creation.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej