Tomasz Kot reklamuje tvn player w Telewizji Osobistej Netii (wideo)

W telewizji rusza kampania reklamująca udostępnienie tvn playera w Telewizji Osobistej Netii. Akcję, w której występuje Tomasz Kot, przygotowały firmy Brasil i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania tvn playera w Telewizji Osobistej Netii podkreśla, że w ramach tej usługi ma się dostęp do ponad 5 tys. odcinków seriali, show i programów TVN, a także kanałów tematycznych tego nadawcy. Reklamy informują też, że dodatkowo przez 4 miesiące można korzystać z internetu i telefonu za dwa złote miesięcznie.

 

Akcja jest oparta na zabawnych spotach z udziałem Tomasza Kota. Jeden z nich jest utrzymany w stylistyce reklam z rozpoczętej dwa miesiące kampanii „Wydżampuj swoje TV” (obejrzyj tamte spoty).

 

Nowe reklamy, w wersji 20- i 15-sekundowej, od 12 kwietnia będą emitowne w TVP 1, TVP 2, Polsacie, TVN oraz stacjach tematycznych (m.in. w TVN 24 i kanałach z oferty Discovery i Atmediów). Kreacją spotów zajęła się agencja Brasil, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style