Tomasz Kot reklamuje tvn player w Telewizji Osobistej Netii (wideo)

W telewizji rusza kampania reklamująca udostępnienie tvn playera w Telewizji Osobistej Netii. Akcję, w której występuje Tomasz Kot, przygotowały firmy Brasil i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania tvn playera w Telewizji Osobistej Netii podkreśla, że w ramach tej usługi ma się dostęp do ponad 5 tys. odcinków seriali, show i programów TVN, a także kanałów tematycznych tego nadawcy. Reklamy informują też, że dodatkowo przez 4 miesiące można korzystać z internetu i telefonu za dwa złote miesięcznie.

 

Akcja jest oparta na zabawnych spotach z udziałem Tomasza Kota. Jeden z nich jest utrzymany w stylistyce reklam z rozpoczętej dwa miesiące kampanii „Wydżampuj swoje TV” (obejrzyj tamte spoty).

 

Nowe reklamy, w wersji 20- i 15-sekundowej, od 12 kwietnia będą emitowne w TVP 1, TVP 2, Polsacie, TVN oraz stacjach tematycznych (m.in. w TVN 24 i kanałach z oferty Discovery i Atmediów). Kreacją spotów zajęła się agencja Brasil, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Burza wokół wywiadu Rymanowskiego nie cichnie. Co dziennikarz na tym zyskał?

Burza wokół wywiadu Rymanowskiego nie cichnie. Co dziennikarz na tym zyskał?

65 nagród na 26. edycji Effie Awards Poland. Tryumf DDB Warszawa, Zenith i McDonald's

65 nagród na 26. edycji Effie Awards Poland. Tryumf DDB Warszawa, Zenith i McDonald's

Kanał Zero krytykowany za reklamy dostawcy VPN. "Nie instalujcie"

Kanał Zero krytykowany za reklamy dostawcy VPN. "Nie instalujcie"

Zwolnienia w Grupie NaTemat

Zwolnienia w Grupie NaTemat

"To będzie najlepszy polski serial. Wgniata w fotel". Heweliusz zaraz na Netflixie

"To będzie najlepszy polski serial. Wgniata w fotel". Heweliusz zaraz na Netflixie

KER: spot KFC z motywami "Squid Game" wbrew odpowiedzialności społecznej

KER: spot KFC z motywami "Squid Game" wbrew odpowiedzialności społecznej