Toolbox Creative Communications wypromuje markę KOPP

Od początku kwietnia agencja Toolbox Creative zajmuje się kompleksową obsługą PR firmy KOPP.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja obsługuje firmę w zakresie działań media relations, odpowiada także za wszystkie działania wizerunkowe na poziomie produktowym i korporacyjnym.

Obsługą klienta będzie zajmował się 3-osobowy zespół projektowy pod kierownictwem Katarzyny Kolasińskiej.

Strony nie ujawniają czasu trwania umowy.

Marka KOPP zajmuje się sprzedażą podłóg drewnianych przeznaczonych do stosowania w obiektach mieszkalnych oraz budynkach użyteczności publicznej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]