True Fit - rewolucja w kupowaniu ubrań przez internet?

Sklepy internetowe z odzieżą wprowadzają nowe rozwiązanie o nazwie True Fit, która ma ułatwiać klientom kupowanie ubrań o odpowiednim rozmiarze.

km
km
Udostępnij artykuł:

True Fit to program komputerowy opracowany przez grupę matematyków z Bostonu, który opierając się po części na danych o odzieży będącej już w posiadaniu klienta ma przewidywać rozmiar kupowanej części garderoby.

Technologię do swoich sklepów online wprowadziły właśnie takie sieci jak Macy's i Nordstrom. Jak donosi "The Wall Street Journal", system jest obecnie w stanie dopasować rozmiar klientów dla 350 odzieżowych marek, a liczba ta do końca tego roku ma się podwoić.

Zastosowane w True Fit algorytmy wyliczają rozmiar i figurę klienta na podstawie podanych przez niego informacji i porównują go z rozmiarem odzieży, którą jest zainteresowany. Następnie system rekomenduje rozmiar, informując m.in. jak będzie on pasował do różnych części ciała klienta, w tym biustu czy bioder. Jednocześnie sugeruje mu inne części garderoby, które mogłyby na niego pasować.

grafika

 

Wcześniej internauta zaczyna od stworzenia swojego profilu, wpisując swój wiek, wzrost i wagę, odpowiadając na pytania dotyczące kształtu ciała oraz podając informacje o własnych najlepiej dopasowanych ubraniach, wymieniając tutaj markę, fason i rozmiar.

Z biegiem czasu sugestie True Fit mają być coraz lepsze, gdyż system będzie opierał się na wcześniejszych zakupach użytkownika.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?