Trzy nowe serwisy K2 dla Coca-Cola

W ciągu ostatnich kilku tygodni K2 uruchomiła trzy nowe serwisy internetowe dla firmy Coca-Cola.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Były to Coca Cola Cup, Soundwave oraz Fanta Bamboocha.

Grzegorz Gęsik Assistant Brand Manager w Coca-Cola, tak komentuje stworzenie przez K2 w ciągu ostatnich miesięcy już w sumie 5 różnych serwisów tematycznych dla Coca-Cola: "Strategie i kreacje przedstawiane przez K2 doskonale odpowiadają na założenia poszczególnych projektów Coca-Cola. Liczę, że nasza współpraca zaowocuje kolejnymi projektami, które tak jak dotychczas, będą nie tylko ciekawe pod względem kreacyjnym ale przede wszystkim skuteczne marketingowo."

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"