TUI chce skonsolidować obsługę mediową w Europie

Biuro podróży TUI rozpoczęło paneuropejski przetarg mediowy. Firma chce skonsolidować obsługę mediową w Europie w jednej sieci agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
TUI chce skonsolidować obsługę mediową w Europie

TUI twierdzi, że konsolidacja obsługi mediowej jest „oczywistym kolejnym krokiem” po tym, jak agencja Leo Burnett została globalna agencją kreatywną touroperatora. Zmiana ta miała doprowadzić do „bardziej wspólnego podejścia” w zakresie kreacji reklamowych. 

W ramach zamkniętego przeglądu wspieranego przez The Aperto Partnership firma TUI poprosiło obecne agencje mediowe pracujące dla niej w całej Europie o wzięcie udziału w tym procesie. Ich nazw nie podano. 

W Wielkiej Brytanii obsługą mediową TUI zajmuje się EssenceMediacom. 

W 2021 r. po pięciomiesięcznym przetargu konkurencyjnym TUI wyznaczyło Leo Burnett do obsługi jej europejskiego konta kreatywnego.

Od tego czasu agencja należąca do Publicis Groupe zrealizowała m.in. kampanię marki „Żyj szczęśliwie”.

Erik Friemuth, dyrektor ds. marketingu grupy TUI Group, powiedział, że po nominacji Leo Burnetta zespoły marketingowe marki „naprawdę odczuły korzyści płynące z bardziej zintegrowanego podejścia do marketingu” i rozwoju „twórczych zasobów”.- 

- Konsolidacja relacji z naszymi agencjami medialnymi to oczywisty kolejny krok, który należy podjąć, aby zapewnić najlepszą możliwą realizację naszej strategii - dodał Friemuth. - Relacja z jedną agencją pomoże nam lepiej dzielić się pracą wykonywaną lokalnie na wszystkich naszych rynkach i podnieść znaczenie mediów w realizacji naszych planów marketingowych.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana