TVN obniża ceny reklam. Najdroższy jest finał “Top model”

W czerwcowym cenniku reklamowym TVN spoty są średnio 2,2 proc. tańsze niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy finale reality-show “Top model”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Za reklamy przy finałowym odcinku trzeciej serii “Top model. Zostań modelką!”, który TVN nada w środę 5 czerwca br., zapłacić trzeba od 57,5 do 73,4 tys. zł. Rok temu w analogicznym okresie TVN pokazywał finał “You Can Dance - Po prostu tańcz!” przy którym spoty kosztowały od 41,9 do 61,2 tys. zł.

Drugą najdroższą pozycją w czerwcowym cenniku TVN są “Fakty”. Za 30-sekundową reklamę zapłacić trzeba 50,2 tys. zł przy emisji w dzień powszedni, 51,6 tys. zł przy emisji w sobotę, a 70,3 tys. zł przy emisji w niedzielę. Rok wcześniej ceny spotów przy “Faktach” kształtowały się w przedziale 40,4 do 55 tys. zł.

Z kolei ceny reklam emitowanych przy finale show “Bitwy na dom”, który na żywo  nadawany będzie w niedzielę 30 czerwca o godz. 20.00, wahają się od 45,7 do 57,5 tys. zł. Natomiast za spoty przy odcinkach tego formatu pokazywanych w niedziele o godz. 11.00 zapłacić trzeba od 19,2 do 24,6 tys. zł.

Wszystkie zaprezentowane ceny dotyczą spotów 30-sekundowych.TVN zaczął sprzedaż na przyszły miesiąc jako ostatni z głównych nadawców. W zeszłym tygodniu swoją ofertę reklamową na czerwiec odsłoniły Telewizja Polska (więcej na ten temat) i Telewizja Polsat (dowiedz się więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej