TVN prognozuje wzrost przychodów o 23-26% w 2007

Spółka telewizyjna TVN prognozuje, że w 2007 roku jej skonsolidowane przychody wzrosną o 23-26%, a wyłączając Grupę Onet - o 15-18%.

isb-masz
isb-masz
Udostępnij artykuł:

W tym samym czasie rynek reklamy telewizyjnej ma rosnąć w tempie 10%, poinformowała spółka w środowym komunikacie.

"Bazując na tym założeniu [że rynek reklamy będzie rósł w 10-proc. tempie - przyp. ISB] zarząd oczekuje, że przychody grupy kapitałowej TVN SA wzrosną w 2007 r. o 23- 26%. Przychody, wyłączając wyniki Grupy Onet, wzrosną o 15-18%" - napisano w komunikacie.

Koszty operacyjne w tym okresie mają zawierać koszty programu motywacyjnego, który wyniesie 59 mln zł.

Ponadto zarząd oczekuje, że marża EBIDTA wyniesie pomiędzy 33% a 35%.

"Wyłączając koszty programu motywacyjnego przewidywana marża EBITDA wyniesie pomiędzy 37% a 39%" - czytamy w komunikacie.

Natomiast wydatki kapitałowe mają wynieść w tym czasie 165-175 mln zł.

TVN miała 128,10 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w IV kw. 2006 roku wobec 67,60 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie w środę. Był to wynik lepszy od oczekiwań rynkowych, których średnia wynosiła 100,8 mln zł.

Narastająco w I-IV kw. 2006 roku grupa miała 258,82 mln zł zysku wobec 209,27 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 1165,03 mln zł wobec 860,34 mln zł.

isb-masz
Autor artykułu:
isb-masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK