TVP udostępni całe programy na YouTubie – z reklamami

Na YouTubie będą bezpłatnie udostępniane pełne odcinki programów rozrywkowych, lifestylowych i sportowych Telewizji Polskiej. Przy materiałach będą pojawiać się różnego rodzaju reklamy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach porozumienia z Google Polska Telewizja Polska w swoim kanale na YouTubie będzie udostępniać pełne odcinki programów rozrywkowych (m.in. z kabaretami), lifestylowych (m.in. kulinarnych i podróżniczych) oraz sportowych po ich emisji telewizyjnej. W serwisie będzie można również obejrzeć programy archiwalne. Zamieszczane materiały wideo będą dostępne na całym świecie, przy czym niektórych – ze względu na ograniczenia licencyjne – nie będzie można oglądać w Ameryce Północnej i Południowej.

W profilu TVP na YouTubie zostaną utworzone kanały tematyczne, m.in. sport, rozrywka, kabarety i styl życia. Ponadto nadawca wspólnie z serwisem będą prowadzić akcje promocyjne angażujące użytkowników z wykorzystaniem narzędzi społecznościowych. Przypomnijmy, że TVP prowadzi swoje konto na YouTubie od końca 2006 roku, ale do tej pory były na nim zamieszczane klipy promujące poszczególne programy i zapowiadające imprezy.

– Dzięki poszerzeniu naszej współpracy z YouTube’em zwiększamy zasięg tvp.pl, a także docieramy do tych użytkowników tego serwisu, którzy rzadziej włączają telewizor, a dla których nasze treści są atrakcyjne – uzasadnia Michał Przymusiński, z-ca dyrektora iTVP HD. – Dużą zaletą YouTube’a, którą braliśmy pod uwagę, jest jego dostępność dla użytkowników wszystkich systemów operacyjnych: Linux, Mac OS, Windows – dodaje. Jednocześnie w ramach porozumienia TVP będzie mogła korzystać z narzędzia YouTube Content ID, które identyfikuje zamieszczone w tym serwisie bezpośrednio przez użytkowników treści należące do wydawcy, a następnie pozwala mu wybrać, czy je zablokować, obserwować czy wykorzystać marketingowo.

Obecnie TVP zajmuje się zabezpieczaniem i weryfikacją praw autorskich do swoich programów w zakresie udostępniania w internecie, w związku czym nie wiadomo jeszcze, ile i które konkretnie produkcje zostaną umieszczone na YouTubie. Udostępnianie poszczególnych programów potrwa do końca br.

Przedstawiciele Telewizji Polskiej nie ukrywają, że rozszerzona współpraca z YouTube’em ma charakter komercyjny. W związku z tym przy materiałach wideo udostępnionych przez TVP będą emitowane reklamy w formatach takich jak InVideo, display i pre-roll. Ich sprzedażą będzie zajmować się zespół YouTube’a.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe