TVP2: 'Tancerze' znacznie poniżej oczekiwań

Pierwszy sezon serialu 'Tancerze' zgromadził średnio 1,63 mlnwidzów a Dwójka podczas emisji produkcji przegrała z największymistacjami telewizyjnymi. Wpływy reklamowe serialu wyniosły 6,77 mlnzłotych (bez rabatów).

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Premierowy odcinek "Tancerzy" oglądało 2,5 mln widzów, zaś ósmyjuż tylko 1,2 mln osób. Dwójka miała podczas emisji serialu średnio12,31 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 13,06 proc. udziału wgrupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dlaWirtualnemedia.pl.

Liderem w paśmie emisji "Tancerzy" była Jedynka, która miała3,24 mln widzów i 24,44 proc. udziału w rynku ( filmy fabularne).Druga pozycja przypadła telewizji Polsat, nadającej "Jak oniśpiewają" (2,56 mln widzów i 19,27 proc. udziału w rynku). Dwójkadopiero czwarta za TVN, która zgromadziła 2,32 mln widzów i 17,39proc. udziału.

Serial oglądały głównie kobiety, mieszkańcy wsi oraz emeryci.Dwójka będzie kontynuować emisję "Tancerzy" jesienią.

ks
Autor artykułu:
ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa