Bakoma promuje Twista hasłem "zero ściemy, 100% jogurtu" (wideo)

Bakoma rozpoczęła kampanię reklamową wspierającą jogurty Twist. Przygotowały ją agencje Upside i UM (Mediabrands).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Firma Bakoma rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową jogurtu pitnego Twist pod hasłem "zero ściemy, 100% jogurtu”.

Celem akcji jest pokazanie m.in. nowego opakowania produktu. Akcja reklamowa prowadzona jest pod hasłem „Zero ściemy, 100% jogurtu”.

Spoty kończą się mottem „Bakoma to tak naturalne”. Przekaz reklamowy kierowany jest głównie do aktywnych fizycznie, dbających o swoje ciało i zdrowie mieszkańców miast w wieku 16-49 lat, prowadzących aktywny tryb życia.

Działania promocyjne obejmą telewizję, media digitalowe, w tym reklamy rich mediowe na smartfonach. Kreację spotu reklamowego przygotowała agencja Upside, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?