Tymbark promuje nowe napoje roślinne Just Plants

Startuje kampania wspierająca wprowadzenie nowości przez Tymbark (Maspex): napojów roślinnych Just Plants. Działania skupiają się na zaprezentowaniu bogatej oferty produktów oraz wskazaniu ich najważniejszych zalet: kremowości, smaku, i prostego, dobrego składu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Spot kampanijny przedstawia obrazy różnych okazji spożycia napojów Tymbark Just Plants. Dzięki temu, że są dostępne w kilku smakach i pojemnościach, sprawdzą się jako dodatek do śniadań: koktajli, owsianek czy naleśników. Napoje roślinne Just Plants dostarczają organizmowi porcje witamin D i B12 oraz wapnia bez dodatku cukru.

Kampanii towarzyszy hasło „Tymbark Just Plants. Jakieś ale? Żadnych ale!”, które wskazuje wszystkie powody, dlaczego warto sięgnąć po napoje roślinne Tymbarku.

Spot jest emitowany w telewizji, VOD, na YouTube, w social mediach (Instagram, Faceobok, TikTok) oraz na nośnikach OOH. W ramach kampanii swoje działania poprowadzą infuencerzy i nanoinfluencerzy. Dodatkowe  wsparcie reklamowe zapewnią media: Uwielbiam.pl, allegro.pl.

Za kreację kampanii odpowiadają agencje Publicis Worldwide (wygrała przetarg na jej realizację), DDOB, Streetcom, produkcją zajął się Dom Produkcyjny Maspex, media do kampanii zaplanował i kupił Starcom (Publicis Media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska