Uber oferuje w Warszawie dostawy jedzenia, 7,99 zł za dowóz

Uber uruchomił w Warszawie aplikację o nazwie UberEats. Pozwala ona użytkownikom na zamówienie dostawy posiłków z wybranych restauracji. Kursy mogą realizować kierowcy samochodów i skuterów, a także rowerzyści. Stała cena za dostarczenie zamówienia wynosi 7,99 złotych.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Jak informuje polski oddział Ubera UberEats korzysta z platformy cyfrowej i sieci współpracujących z nią dostawców, by w wygodny i intuicyjny sposób umożliwić zamówienie posiłku z wybranej restauracji w równie łatwy sposób jak Uber pozwala na przemieszczenie się z punktu A do B.

Aplikacja UberEats jest dostępna na systemy iOS i Android. Aby z niej skorzystać trzeba pobrać aplikację i zalogować się w niej tymi samymi danymi, których użytkownik używa w aplikacji Uber. Następnie wybiera się restaurację i pozycje z menu i klika na „złóż zamówienie”.

Według zapowiedzi dostawca pojawi się z posiłkiem w ciągu kilkudziesięciu minut, a opłata zostanie automatycznie pobrana z konta klienta. Podsumowanie zamówienia i rachunek przesyłany jest e-mailem.

Jak podkreśla Uber aby zagwarantować szybką dostawę i wysoką jakość dostarczanego posiłku przez aplikację można zamówić jedzenie tylko z restauracji znajdujących się w określonej odległości od miejsca, w którym przebywa użytkownik. Dzięki temu posiłek może być dostarczony nawet w ciągu 30 minut. Dodatkowo aplikacja umożliwia śledzenie statusu zamówienia i trasy kuriera na mapie, a po każdym zamówieniu użytkownik ocenia w aplikacji zarówno jakość posiłku, jak i dostawy. Zamówienia są przyjmowane 7 dni w tygodniu, między 11 a 23. Opłata za dostawę jest stała - wynosi 7,99 zł, bez minimalnej kwoty zamówienia i niezależnie od jego wielkości.

UberEats ma być szansą na dorobienie dla kierowców samochodów oraz użytkowników rowerów i skuterów. Według Ubera wśród najważniejszych zalet współpracy jest prostota i elastyczność: dostawcy - niezależni przedsiębiorcy - mogą szybko dopełnić formalności i zacząć zarabiać, a potem sami decydują, kiedy i jak długo chcą jeździć.

-Dostawcy oferujący swoje usługi za pośrednictwem platformy mogą liczyć na atrakcyjne przychody w wysokości nawet 23-25 zł za godzinę brutto. Jednocześnie osoby, które przystąpią do platformy przed 14 lutego otrzymają bonus w wysokości 200 zł za wykonanie 10 pierwszych dostaw - wyjaśnia Krzysztof Radoszewski, dyrektor generalny UberEats w Polsce.

Użytkownicy UberEats będą mogli zamówić posiłki z takich stołecznych restauracji jak Palmier, Mąka i Woda, Soul Kitchen Bistro, Sakana, Bibenda i wiele innych - w sumie z aplikacją współpracuje ponad 150 lokali. Warszawa jest dziesiątym miastem w Europie i pierwszym w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym dostępna jest nowa usługa.

- W ciągu ponad dwóch lat naszej obecności w Warszawie dokładnie poznaliśmy rytm tego miasta i staliśmy się ważną częścią jego infrastruktury komunikacyjnej - podkreśla Krzysztof Radoszewski. - To doświadczenie daje nam niepowtarzalne możliwości rozwijania nowych usług . Wybraliśmy Warszawę, ponieważ widzimy jak entuzjastycznie przyjmowany jest tu Uber. Nie bez znaczenia jest też fakt, że możemy pracować z najlepszymi lokalnymi restauracjami. Polska jest dla Ubera trzecim rynkiem w Europie i planujemy dynamicznie rozwijać tu naszą platformę e-commerce. UberEats jest kluczowym elementem tych planów - zapowiada Radoszewski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK