Burda będzie wydawać magazyn „Ucz Się i Baw z TVP ABC”

Od 7 października portfolio Burda Media Polska powiększy się o tytuł prasowy „Ucz Się i Baw z TVP ABC”. Wcześniej miesięcznik wydawała Edipresse Polska.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Burda będzie wydawać magazyn „Ucz Się i Baw z TVP ABC”
Cena „Ucz Się i Baw z TVP ABC” to 12,99 zł

W maju Burda Media Polska poinformowała o przejęciu wydawnictwa Edipresse Polska. W połowie lipca Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zapowiedział, że w sprawie przejęcia konieczne jest przeprowadzenie badania rynku.

„Ucz Się i Baw z TVP ABC” wydawany jest we współpracy z kanałem telewizyjnym TVP ABC. Edipresse wydawało go pod nazwą „Magazyn Edukacyjny TVP ABC”.

Tytuł skierowany jest do dzieci w wieku 3-6 lat, które przez zabawę poznają świat, uczą się nowych rzeczy i rozwijają zdobyte już umiejętności. Czytelnicy znajdą w miesięczniku edukacyjne opowiadanie z lubianymi przez dzieci literkowymi zwierzakami, minikomiks, kolorowanki, zabawne łamigłówki i zadania łatwe do rozwiązania. Bohaterami zabaw są postacie znane z TVP ABC.

Do każdego wydania dołączony jest atrakcyjny dodatek. Magazyn liczy 32 strony, w formacie 215 x 275 mm. Jego cena to 12,99 zł. Redaktor naczelną jest Joanna Bachanek.

Wprowadzenie magazynu „Ucz się i baw z TVP ABC” wsparte jest kampanią telewizyjną (TVP ABC), kampanią z udziałem influencerów oraz komunikacją w mediach społecznościowych i mediach własnych Burda Media Polska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/burda-glamour-polska,7170141123212929a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?