Unique One wprowadza bota do obsługi akcji promocyjnych

Agencja Unique One wdraża wirtualną asystentkę do obsługi zwycięzców prowadzonych przez nią akcji promocyjnych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Unique One wprowadza bota do obsługi akcji promocyjnych

Wirtualna asystentka Unique One to rozwiązanie wykorzystujące sztuczną inteligencję, które pozwala na kontakt z niemal 100 zwycięzców jednocześnie, co znacznie zwiększa szybkość obsługi samej akcji.

Sztuczna inteligencja zamiast help-desku

Jej zadanie polega na kontakcie ze zwycięzcą i przeprowadzenie go głosowo przez etapy weryfikacji, tj. zebraniu podczas rozmowy danych niezbędnych do wydania nagrody, a także przeprowadzenia krótkiej ankiety odnośnie samej akcji. Wszystkie dane digitalizowane są na serwerach oraz automatycznie przekazywane do działu wysyłki nagród.

- Mieliśmy pewne obawy jak zareagują uczestnicy naszych promocji, kiedy skontaktuje się z nimi sztuczna inteligencja zamiast naszego działu help-desk. Wyniki są jednak zaskakująco pozytywne. Jest to rozwiązanie z którego jesteśmy dumni i będziemy je wdrażać w kolejnych naszych akcjach – mówi Grzegorz Bonder, general manager agencji Unique One.

Wirtualna asystentka została wykorzystana przy obsłudze konkursów: „Weź ze sobą Nescafé na wakacje” w sieci Biedronka oraz „Śniadaniowe wspomnienia” dla płatków śniadaniowych. Agencja planuje rozwój tej usługi i wykorzystanie jej finalnie przy obsłudze wszystkich prowadzonych przez siebie akcji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]