UPC z TBWA

UPC Polska podpisała umowę z agencją reklamową TBWA

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Przetarg obejmował przygotowanie kampanii wizerunkowo-sprzedażowej dla marek UPC i chello do wiosennej kampanii. Do przetargu kreatywnego zaproszono 4 agencje reklamowe: obsługującą UPC obecnie agencję Arip, Agencję RED 8, Leo Burnett oraz TBWA.

Początkowo współpraca ograniczy się do wspólnego przeprowadzenia jednej kampanii. Ocena pracy i rezultatów przy pierwszej kampanii wpłynie na decyzje o dalszej współpracy i przedłużeniu umowy na okres co najmniej jednego roku.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"