Siedem firm chce obsługiwać mediowo Urząd Dozoru Technicznego

Siedem firm zgłosiło się do przetargu Urzędu Dozoru Technicznego na zakup mediów w 2023 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wśród nich są m.in. Media Group, Cityboard Media i Biuro Reklamy Gazet Lokalnych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Siedem firm chce obsługiwać mediowo Urząd Dozoru Technicznego

Przetarg Urzędu Dozoru Technicznego dotyczy zakupu powierzchni reklamowej w prasie i w internecie przeznaczonej do publikacji stanowiących wsparcie dla działań popularyzujących zagadnienia związane z bezpieczną pracą urządzeń technicznych w związku z realizacją media planu.

Oferty w nim złożyło 7 firm: Euvic Effect (z ceną 165,3 tys. zł), Fabryka Marketingu (213,6 tys. zł), Effective Media (180,5 tys. zł), Biuro Reklamy Gazet Lokalnych (158,5 tys. zł), Five Media (183 tys. zł), Media Group (165 tys. zł) i Cityboard Media (141,3 tys. zł).

Umowa z wybraną firmą zostanie zawarta na okres do końca tego roku.

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa