Urząd Transportu Kolejowego chce podziękować kampanią pracownikom kolei, szuka agencji

Urząd Transportu Kolejowego zaprasza agencje do składania ofert na produkcję filmu edukacyjnego będącego podziękowaniem dla pracowników kolei za ich służbę w czasie pandemii COVID-19 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Film ten ma promować działania i postawy zgodne z szeroko rozumianą kulturą bezpieczeństwa w transporcie kolejowym. UTK wyjaśnia, że trwający obecnie stan epidemii wymaga od całego sektora transportu kolejowego, a w szczególności od pracowników w nim zatrudnionych, zachowania szczególnego wymiaru gotowości do zapewnienia nieprzerwanego dostępu do usług transportowych przy zachowaniu wszelkich dostępnych środków bezpieczeństwa. Celem produkcji filmu jest ukazanie szczególnej roli pracowników sektora kolejowego podczas codziennego dnia pracy w obliczu zagrożenia jakim jest pandemia COVID-19.

Spot będzie emitowany w internecie, podczas spotkań, konferencji i prezentacji oraz bezpośrednio na różnego typu nośnikach np. płytach DVD, pendrive’ach oraz w mediach.

O wyborze zwycięskiej firmy w 80 proc. zdecyduje cena, a w 30 proc. - koncepcja kreatywna filmu.

Szczegóły postępowania można znaleźć tutaj.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana