V&P przygotowuje kampanie ATL dla marki Kiri

Po długiej przerwie w działaniach reklamowych pod koniec sierpnia2007 r. ruszy kampania ATL serków marki Kiri.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

V&P odpowiada za przygotowanie adaptacji spotu TV 15``,który będzie emitowany w: Polsacie, TVN, TVP, TVN7, TV4. Komunikatjest skierowany do rodziców i podkreśla bardzo zdrowy charakterproduktu.

Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki oraz wzrostsprzedaży.

Za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?