Vision Express zachęca kierowców do badań wzroku (wideo)

Sieć salonów optycznych Vision Express zaczęła wizerunkową kampanię reklamową adresowaną do kierowców. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Walk Creative i MullenLowe Mediahub.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Vision Express zachęca kierowców do badań wzroku (wideo)

Kampania podkreśla, że według tegorocznego badania dwie trzecie kierowców w wieku ponad 40 lat nie wie, że ma wadę wzroku, lub nosi okulary o nieprawidłowej korekcji. Reklamy informują też, że w ub.r. zgłoszono na policję ponad 400 tys. kolizji i wypadków drogowych.

W spocie występuje dwoje pracowników Vision Express znanych z poprzednich reklam firmy. Zachęcają oni do badań wzroku w salonach tej sieci.

Za obsługę marketingową Vision Express odpowiadają agencja reklamowa Walk Creative (kreacja kampanii) oraz dom mediowy MullenLowe Mediahub (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej